Summa sidvisningar

lördag 17 mars 2012

Planeringar funkar inte...dumma fibro!

Så var det dags igen... mår så dåligt. Värker överallt t o m i öronen! Skakig, yr. Totalt överansträngd. Var en härlig men lång dag utan vila igår..
Fm med ansvar för fredagsfikat.
Disco med karaoke för barnen. De sjöng mel.fest låtar och jag rös! Gullungar! Så duktiga!
Hem och vila 30 min. Sen till Malmö.
Ikea och bussterrminalen. Strålande väder älskar både ikea och att köra bil.
Men ändå...
Totalt överansträngd.
Tog ett glas vin och stöp i säng halv nio Höll mig vaken tills kl tio för att höra att David kommit hem.
Tyst. Mörkt. Tomt. När jag vakna flera gånger i natt.
Imorse när jag vakna kl 7 kunde jag inte somna om för värk överallt. Och illamående.
Nu har jag lyssnat på avslappningsband. Badat varmt efter promenad i dimma med Ceasar. Men det är kört idag.
Ingen gospel i Maria kyrkan ;(
Ingen fest för Kurt i Simrishamn. ;(
Jag som så gärna ville både och.... ;(
Ingen glad dag. ;(

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!