Summa sidvisningar

måndag 15 oktober 2012

Ensam (och ändå inte)

I min säng med min hund och underbar chill musik som David satt ihop till mig ur högtalare som jag fick av pappa förra helgen då han köpt nya på expert utförsäljning.
Min goe pappa som håller sig uppdaterad i allt nytt som händer och vill va med.
Min goe mamma som håller reda på alla viktiga dagar och fixar kort.
De är otroliga! Önskar jag kan vara så när jag blir 84.
Nästa helg fyller pappa och då bjuder han på middag på Ingelsta kalkon.
Oh vad vi njuter alla i vår familj att få vara tillsammans.
Där är vi verkligen lyckligt lottade och förskonade från olyckor och hemskheten i livet.

Våra krämpor är ju sådant man kan leva med tack och lov.
Ingen dör av fibromyalgi, högt blodtryck, gikt, panikångest.
Det hör liksom mer till livet.
Ingen super, knarkar eller är spelberoende.
Även om livet går upp och ner hela tiden.
Mamma haft hjärtinfarkter.
Jag opereras för min basaliom om och om igen
Så är vi okey.

Och älskar varandra och tänker på varandra och ber för varandra.

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!