Summa sidvisningar

söndag 21 oktober 2012

Följetong

Kunde varit roligt att berätta hur det går framåt med operationssår och dylikt men tyvärr får det vänta.
Igår när vi firade min pappa, de kom hit till mig, kände jag ögat svullna igen... Jo...!

Och idag kunde jag knappt öppna det igen...
Men akuten går jag inte till idag. Har roligare saker planerade!
T ex har jag nu tagit mig en dusch och efter 4 operationer kan jag tvätta håret med huvudet på sned så bandaget klarar sig torrt och fint.
Nytvättat hår gör mig glad.
Så lite behövs.

Ska diska efter gästerna igår och det gillar jag oxå.
Jo...!
Då lyssnar jag på musik och blir varm och ren om händerna ;)
Så lite behövs!

Sen ska lite musik föras över från min iTunes till min Iphone som jag kan njuta av på mina promenader.
Musik som jag fått av David när han var här.
Agnes, Molly och reggae tone...
Musik är oxå livsglädje.

Om jag mår bra och har energi tillräckligt, vilket jag inte tror, så sjunger min kör i Marsvinsholm ikväll och drar in pengar till de hemlösa.
Kan ju sitta längst bak så ingen ser mitt fula öga...
Bestämmer ingenting förrän det är dags.

Imorgon har jag tid på ÖronNäsochHals mott.
Då blir det bättre...
Jo...!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till i morgon!
Kram/solan



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!