Summa sidvisningar

tisdag 23 oktober 2012

Sjukskriven

Virkar. Promenerar. Småröjer. Och försöker göra något utöver det varje dag.
Idag var det Apoteket. Beställd medicin.
Och sålde två böcker på fb loppis, till dam från Rydsgårds som kom med tåget och hämta.
Så fick en liten solig promenad extra med en liten runda på HM. Men som alltid konstatera jag att jag har liknande kläder redan.




Var även på viktväktarna i fm.
Berättade för henne att jag inte åt kolhydrater just nu när jag gått ber 9 hg.
Kändes lite konstigt att lyssna på alla hennes tips eftersom de ju menar att man ska kunna äta allt.
LCHF menar ju mer att man blir friskare och mår bättre utan kolhydrater.
Ja vi får väl se hur jag gör. 12 dagar är det nu...



Så ringde Dana och ville gå promenad tillsammans med Ceasar och Nellie kl 13 så det gjorde vi och fortsatte hem till henne på kaffe och titta på bröllopsbilder från hennes sons bröllop i augusti.
Hon bryr sig om mig efter operationen och tycker jag är modig.
Har ju inget val tycker jag men gulligt av henne iaf.



Virkar just nu en babyfilt till en liten söt tjej som ska bli mamma. i

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad härligt med en virkad filt. Mormorsrutor tröttnar jag aldrig på det blir så fint.
Tack, för din kommentar på min blogg, vad kul att du gillar den.



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!