Summa sidvisningar

måndag 1 oktober 2012

Tillbaka

Efter en vecka med monstervätk med vila , värmekudde, heat lotion, varma bad och akupunktur har jag nu normalvärk igen.
Och är tillbaka på jobb. ;)
Glad för alla välkommen tillbaka och barnkramar under fm. Draken vi pysslat med hade blivit färdig under tiden jag var borta. Fin va?

Började med att hålla musikstund och sen gick vi ut. En härlig dag med sol och värme.
Mössor och jackor åkte av efter en stund.

Gick långrunda med Ceasar och träffade goa Emma som slutat hos oss ;( pratade en stund och glömde tiden.
När jag kom hem stod Nellie och hennes matte och husse och väntade på trappan.
Nellie ska vara hos mig en vecka då de denna gång åker till Rom. Mys!!

På kvällen hämtade jag Karin och bi åkte till Gunn på homeparty. Nytt för oss, Tableline.
Med ljus servetter dukar mm från Duni.
Så det blev lite beställt och ska nog ha ett litet party själv framåt jul.
Bodil var där och Carina. Sen kom Linda Gunns systerdotter med nyfödd baby 10 dagar och såååå go.
Mina två vovvar, Gunns 2 vovvar och hennes systers snauser. Ja det var verkligen härlig röra ;)
När vi kom hem 21.20 gick vi direkt och la oss.



Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!