Summa sidvisningar

onsdag 17 oktober 2012

Yes! Äntligen lite bättre!



Efter 5 långa dagar börjar svullnaden ge sig efter operationen.
Med penicillin och ögondroppar till hjälp.
En enda önskan har jag bara.
Att jag slipper fler operationer i den tinningen.
Muskeln till ögonbrynet är klippt så blir inte riktigt mig lik igen.
Men det kan jag nog leva med.
Ska till Lund på fredag och få bort stygnen. Ska bli skönt för de drar så både på halsen och vid ögat.

Till er som läser detta och har ett litet sår som inte läker. Sök doktor. Vänta inte flera år som jag gjorde. Då växer tumören. Med tentakler som endast kan ses i microskåo.

Sprider sig inte till andra ställen i kroppen.
Men växer där den är.
Så elak är den tycker jag!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!