Summa sidvisningar

lördag 6 oktober 2012

Inuti gråter jag

Jag är glad och tacksam
Kan bara inte hitta känslan nu
Känner mest för att gråta
Och brytas mitt itu

Jag är lycklig för att veta
Att du är på väg hem till oss
Att jag snart inte är så ensam
Även om det bara är en kort stund förstås

Inuti är hjärtat sargat
Minnen som river och tar isär
Inuti gråter jag och snörvlar
Över allt som samlats där

Letar efter glada tankar
Letar efter kärlek och frid
Upprepar mina affirmationer
För att känna tillit till dig och mig

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!