Summa sidvisningar

fredag 19 september 2008

Härliga Lördag!

Hade tänkt prova Per Helsas cafe' men när jag och Solbritt kom dit kl 10 upptäckte vi att de inte öppnade förrän 11 så vi strosade lite men hamnade en halvtimme senare på Fridolfs istället.
Inte så mysigt med Wallanderstilen, trodde det hade förändrats med nya ägare, men icke.
Blev en god räkmacka i o för sig och en härlig pratstund tillsammans men där hamnar jag nog inte fler gånger.

Ska ändra om i min hall, kom på att klädhängaren har jag haft sedan Hindergången,,,FÖR länge alltså,,, så skruva ner den och funderar vad det ska bli istället,,, har bytt matta och funderar på hur Ceasars tidiga allergi för kvalster påverkar honom nu, kanske alla mattor borde ut,,, och filtar,,, som han älskar att gosa i, inte kul.

Ska småpyssla lite med inredningen denna helgen iaf, städa av och damma.
Jag gillar det, med bra musik i bakgrunden och en kopp kaffe då och då.
Ska även baka dinkelbröd, baka tycker jag ju också om.
Må bra helg!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!