Summa sidvisningar

lördag 6 september 2008

Längtan

tar sig uttryck på många vis.
Har väninnor som dejtar om och om igen för att hitta rätt.
Har väinnor som festar tillsammans och tror att det ska dyka upp någon på dansstället.
Har väninnor som lagt längtan på hyllan just nu men sen...
Min längtan visualiserar jag innan läggdags och somnar lyckligt då vi hittat varandra.
kanske ett lite speciellt sätt men det fungerar för mig.
Under tiden möblerar jag om och fixar så mycket jag kan för att det inte ska va en ensam-tjej-lägenhet mer som det varit för länge nu.
Vill vara förberedd tills han dyker upp.
För det gör han... så småningom....

Från i torsdags ingår jag i Skårby Gospelkör!
Vilken härlig känsla att ta i med all röst jag hade och höra 4 stämmor runt min egen.
Nästa söndag ska vi t o m sjunga i Marsvinsholms kyrka!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!