Summa sidvisningar

söndag 28 september 2008

Dagarna går så fort


fyllda med glad-stunder och värdefulla timmar.
Jag sjöng nya gospelsånger i torsdags och satt bredvid en duktig tjej (med baby i magen) som jag kunde hålla stämman med hjälp av henne. På andra sidan om mig satt en nybörjare, som jag , som hakade på min stämma så det kändes jättekul!
Hade Ceasar i bilen och rastade honom i pausen ,för att slippa kiss hemma nu när han inte riktigt kan reglera det pga cortisonet.

Tycker han är lite, lite bättre iaf inte sämre vilket han borde vara på 14 dagar annars tycker jag så vill tro att maten fungerar. Måste ha ny till torsdag för då är provpåsen på tre kilo slut. Han äter alltså 1 kg i veckan,,, 115kr i veckan,,, puh,,, Innan kostade fodret 350 för ett halvårs förbrukning,,,

I går återvände jag till Yes och Body balance för ett rejält yoga/core/pilates pass och oj vilken svett-timme, men så kul!! Ännu en dag att längta till! Lördagar fm ska jag va där hela hösten.

Hade energi efteråt att både fika på Hartmans med Anette, köra till Simrishamn och dricka en latte till i syrrans trädgård plus en hundpromenad tillsammans och sen till mina föräldrar för en betydelsefull pratstund.
Handlar mycket om pappas 80 åres fest som ju är i oktober med massor av släkt att träffa.
Är ju mycket för dem att planera inför det.

Idag har jag strött ut mina pärlor på köksbordet för Lisbet på jobb har beställt ett rött halsband med öronclips till. Behöver beställa lite pärlor till så det blir riktigt fint :o)
Ännu en sak som ger livsglädje!

Inte en dag utan Livsglädje, Lyckostunder och Kafferus ;o)

Kram till alla er som läser min blogg!!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!