Summa sidvisningar

onsdag 3 september 2008

nervös eller inte?

varför? undrar jag, vaknar jag med orolig mage och huvuvdvärk inför denna dag när jag nu ikväll sitter här och allting är avklarat förstår jag inte varför?
Men det kanske inte är av nervositet, för höga förväntningar, säger David att jag har, han är så klok, för så är det nog.
Jag vill så gärna att det ska bli minnesvärt och uppskattat.

Först spela vi Emilteater, jag spela gitarr till 4 st Emil-låtar. Tillsammans med någon annan aktör konstaera vi att det gick ju bra men nån annan respons fick jag inte, men jag gav kanske inte heller någon,,,,?
Jaja det var kul illafall, det är oxå huvudsaken säger David att jag själv är nöjd och det är jag!
Jag sjöng och spelar rätt, klart och tydligt!

Sen tog jag beslutet att låta Ceasar vara ensam hemma när vi skulle till Malmö och singel-mingla.
Ångest eller dåligt samvete för att jag inte tillbringar tid med min vovve, jag vill ju det innerst inne,,, Men han sover ju bäst här och inte i en bil på en parkeringsplats som jag knappt visste om den fanns i närheten av Konsthallen.

Väl där tillsammans med Anette och 3 till som hon fixat, kul stämning i bilen, kom vi in till restaurang SMAK där vi fick soppa och nybakat bröd, vi satt vid fyrkantiga långbord.
Ca 40 damer i min ålder,,,6 killar,,,!!
Flopp!
Gick en runda i konsthallen men det var ful konst, jag är dåligt intresserad av konstig konst.

Hemma igen 20.15 till en glad hund och min älskade soffa och tv med ett nytt Heroes avsnitt.

Känner mig såååå avslagen!! Detta var vad som blev kvar av denna dag som vaknade så nervös eller för förväntansfull inför.
Magplask ungefär.
Men jag har inte gjort något fel av denna dagen.
Inget val hade gjort något annorlunda.

Imorgon är en annan dag.

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!