Summa sidvisningar

onsdag 29 oktober 2008

Espresso house




Egentligen blev jag först förtjust i Espresso house på stationen i Malmö.
Av den stora anledningen att där kunde Ceasar vara med och fika när jag hämtade
eller lämnade David på staionen.

Sen hade de öppnat ett nytt Espresso house på torget i Borås så där ville ju David visa att det var lika gott som i Malmö.

I somras provade vi ett ställe i Göteborg precis bredvid Nk på avenyn och sen var jag med Ulrika på lilla torget i Malmö på Malmöfestivalen.

På Espresso house hemsida stod det för ca 2 månader sen att det skulle öppnas ett nytt ställe.
I YSTAD! På stortorget!
Chai Latte och grov scones med färskost!!
Lyckan var total!

Men så är det ibland så att det inte blir som man tänkt sig...

På hemsidan näms inte längre Ystad :o(
I lokalen är det fortfarande tomt :o(
Någon på jobb hade hört att de hade backat för att det inte fanns något underlag...???
Jag vill ha Espresso house i Ystad!!

Behöver jag nämna att jag är besviken??

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!