Summa sidvisningar

onsdag 1 oktober 2008

TACK till mina föräldrar

För att de alltid finns och ställer upp för mig, mina pojkar och min hund!

Idag träffade jag dem på Olof Viktors och fikade, de hade hundfoder med till Ceasar som de hämtat i Tommarp hos vetrinären!
Det underlättade verkligen för mig, vet inte hur jag skulle hinna eller orka annars!
Jättetack!

Efteråt stannade Ceasar och jag vid Jakten och vandrade längs stranden i solskenet, så härlig indiansommar vi har!
Tack Gud!

I dag jobbar jag em, ska vara med och morna de små liven när de sovit middag och sen äta mellanmål med dem innan de blir hämtade.
Mysigt!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!