Summa sidvisningar

söndag 5 oktober 2008

Söndagskoncert i Klosterkyrkan

Idag har det regnat konstant hela dagen vilket bara tar alla krafter ifrån mig, sov till åtta och ändå i em igen framför tv;n. Väcktes av mobilsignal när David ringde. Jag trodde han ville höra hur det varit i kyrkan men icke,, det kom han inte ens ihåg,,,

Var en underbar stund precis som förra gången. Prästen pratade om ont och gott som finns i oss alla. Vi sjöng till Nattvarden. "Who knows but you Lord" som jag tycker allra bäst om. Vi sjöng psalmerna och gospelsångerna fulla med livsglädje! Vi avslutade med "Rejoyse" som Peter själv komponerat.
En riktig glad låt att ta med sig ut i höstrusket :o)

Min kära syster kom och lyssnade och Ceasar fick pudel- o pincher-kusiner på besök!
Två arbetskamrater var också i kyrkan!

Jag är så glad för min gospelkör!

Ska ha en kväll i höst som vi ska ha lära- känna- varandra- samvaro blandat med sången, kan bli intressant,, finns ju män oxo med ;o)
Nä skoja bara,,, eller,,,

Dags att ta ut stackars hunden för en kalldusch och sen är det söndagsbadet igen,,,

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!