Summa sidvisningar

lördag 11 oktober 2008

Hugo 5 år


Träffade ett par vid Bäckahästen med en westie och damen frågade om min var en hane, och sen "är det Ceasar?" Ja hur vet du det??


För 5 år sen på Östergatan, när Ceasar var 2 år, träffade de oss, och det mötet resulterade i att de bestämde sig och körde till kennel i Blentarp, (men inte Gunillas) och köpte Hugo!


Jag blev helt rysig när de berättade.

Hugo hade matsmältningsproblem och åt också speciellt foder och granulat för att maten inte bara skulle passera rakt genom honom.

Så jag berättade om Cesses allergi.


De bodde i Skillinge.

Mannen tog fram kameran och fick med båda på samma foto.


Efter vår pratstund kissade de i kapp på båda sidor om stigen och blev (nästan) vänner!


WESTIE, ett magiskt ord :o)
Bilden är från Bellevueparken igår em, fredag, när vi parkerade vid Jysk och promenerade en runda där i de vackra höstfärgerna.

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!