Summa sidvisningar

fredag 10 oktober 2008

Friday! Thank God it's Friday!


Två fredagar i på rad har jag haft gäster,mycket trevliga glada fredagar men idag när jag bara rår mig själv, åt lite rester och bara tog det lugnt för att slippa återfall av migränen på ett tag så är det inte enbart mysigt. Trivs med ensamheten jo visst men ändå...

Gjorde som de säger i reklamen på tv;
sms vilka fråga du vill till 118100, så ja skrev "när blir Gunvor kär?"
och fick svaret; "Vi på 118100 tror att kärleken närmar sig för Gunvor. Håll ögonen öppna för nya möjligheter.Kanske kärleken dyker uppp redan i höst? Lycka till mvh 118100"


Tossigt,, men kul!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!