Summa sidvisningar

tisdag 7 oktober 2008

vem tycker synd om vem?

Igår var jag hemma för att jag redan på söndagen haft ont i magen på kvällen och närjag vakna kändes det likadant. Magknip och toabesök hela dan.
Imorse vakna jag med molande huvudvärk och stannade hemma för att kurera magen och ta det lugnt.
I sängen kl 08.30 började det flimra för vänster öga och jag kunde inte läsa på min mobil.
Min längsta ögnmigrän hittills, slutade inte förrän kl 09.00 och tilltog hela tiden tills hela ögat hade blixtrande kant.
Efteråt blev huvudvärken ännu värrre och hela dagen idag har jag bara vilat, sovit och vilat igen.
Nu kl 20.20 börjar det äntligen kännas normalt igen,,, precis så skönt som de visar på reklamen på tv , hur det bara släpper.
Jag sa till David att det är synd om mig för ovanpå det blev jag getingstucken när jag tog på ett räcke på hundpromenaden. Värker fortfarande i handen.
Men han säger att jag gnäller och har självömkan,,, är det fel att tycka synd om sig själv när man mår dåligt, vem ska annars göra det??

3 kommentarer:

Anonym sa...

Verkligen inte.

Anonym sa...

jag tror det är bra att tycka synd om sej själv. Det ger ju lte omhuldning. Finns det ng som heter så?
hoppas du är bra idag ; )

Anonym sa...

Klart man får tycka synd om sig själv. Man måste det ibland, för att komma på glada tankar igen är det viktigt att få ut de dåliga först eller hur!!!Nästa gång du mår dåligt får du ringa för om jag är hemma kan jag gå ut med zezze. Kram Anette



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!