Summa sidvisningar

måndag 8 december 2008

Andra Advent

David kom hem, hämtade honom i Malmö, så jag fick min ChaiLatte på EspressoHouse på stationen. Tåget var försenat så det blev en lång väntan.
Gick en promenad med Ceasar utanför Trinageln och en promeand där inne själv och njöt av alla juleljus! Men köpte ingenting! Tur vi bestämt att inte ge julklappar, är helt bankrutt ;(
Vi drack glögg när vi kom hem och var trötta.

På lördagen var jag Gospel-artist på stan, kändes verkligen som man var kändis när man fick stå och sjunga sådet hördes på hela Östergatan.
David o Cesse lyssna :) Solbritt :) och Ingrid :) Blev jag jätteglad för!
I pausen mellan vårat uppträde bjöd köpmannaföreningen på kaffe och macka på Snuggles.

Fylld med energi gick jag hem och bakade lussekatter som vi fikade med när Vncent oxå kommit till oss. Syrran var bortbjuden och han ville inte med dem.
Vi tittade på "mumiens återkomst" som han hade med sig och drack glögg!
Sen gjorde jag vegetariska Burritos till oss och vi såg en till film som David hade med sig "Hancock".

Söndag kl 11 var lägenheten tom och bara jag och Ceasar fanns kvar.
Satte upp min gardiner med änglar på i tv rummet, plockade undan efter gäserna och sydde in en kjol. Lite flitig faktiskt!
Kl 16 följde jag med 2 unga tjejer till Sjöbo Kyrka där en av killarna i vår kör också sjunger så vi ville höra hur hans kör lät. Det var helt andra sånger än våra och relattivt bra faktiskt men,,,
Vi var ödmjukt överens om att vi ät bättre :O)
Anders fick varsin kram av oss och en liten blomma.

Idag är det måndag igen, fattar inte var tiden tar vägen.
Känns på något vis som jag måste skriva ner vad tiden innehåller för att den inte ska försvinna änu fortare.
Det är värdefull tid, den kommer aldrig igen.
Så ja jag är tacksam för alla fina upplevelser :O)

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!