Summa sidvisningar

onsdag 17 december 2008

Julpyntat

på min blogg :o)
Kolla så finst med lila (andlig färg) i bakgrund och röda detaljer julen till ära!

Nu har jag hämtat mig igen från ännu en omgång av magsjuka söndag em/kväll.
Trodde jag skulle vara stark och frisk i min mage för evigt nu för ända sen förra omgången har jag ätit probiotica som tillför magen miljarder goda bakterier varje dag, men så var det inte.

Vilade måndag men jobbade igen tisdag trots att det fortfarande gjorde ont överallt.
Men idag var jag helt ok igen. Skönt!
Är bortbjuden både torsdag,fredag och söndagkväll så vill gärna vara frisk nu.

Ska även jobba ända fram till lillejul och sedan även mellan jul och nyår.
Känns mysigt när vi småplanerar de dagarna med varandra. Blir nog mycket gott och roligt som händer då, lite barn, hopslagna avdelningar.

Igår köpte jag mig en egen julklapp.
En bärbar cd/radio (en röd!)som även spelar mp3 och de skivorna innehåller ca 150 låtar så nu kan jag lyssna på dem eller karlavagnen som jag gjorde direkt igårkväll när jag kopplat in den.
Somnade till deras samtal om att fira jul ensam, vaknade igen och stängde av den.

Ikväll har jag gjort marknadsgodis, det enda godis denna julen.
Eller kanske lite sega tomtar oxå tror jag,,,

7 dagar kvar till julkoncert/Jesus födelse/Julafton!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!