Summa sidvisningar

torsdag 25 december 2008

Jag=tomte!

Underbar Julafton!
I Bjäresjökyrka med min son och syster med familj.
De i bänkarna ganska lång bak, jag längst fram med South gospel singers och vi sjöng
Go tel it on the mountain
Jesus Christ is born
Hark! The herald angels sing
En stjärna lyser så klar

Who would imagine a king?
Kyrkokören sjöng och en av våra tenorer sjöng solo.
Sist avlutade vi alla tillsammans med Julen är här!
Alla barn hjälpte till att ordna alla figurer till krubban rätt och prästen läste julevangeliet!
Helt otrolig julkänsla infann sig!

Hemma blev det nybakat julbröd och Ris a la malta med körsbärssylt.Mums, det gjorde gott!
Mormor och morfar kom !
Kalle Anka och julklappar till barnen :o)

Sen infann sig ett annat lugn när endast David jag och mina föräldrar blev kvar.
Iköket plockades fram ett litet julbord med bara mat från ingelsta kalkon.
Mycket gott och vi blev proppmätta men på ett behagligt sätt.

En julafton som kändes bra lång in i hjärtat!
Tack!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!