Summa sidvisningar

söndag 28 december 2008

David har åkt hem :o(

och för mig känns det verkligen som en vanlig söndag,
jobb imorgon och julen är slut.
Brukar alltid vilja plocka undan julen ganska snabbt men aldrig så här snabbt..
Fick 2 cd av David med mp3 låtar i försenad julklapp,
så har massor med musik att lyssna på
och på min säng ligger vovven
och en bok om ett mordfall med Adam Delglish (Fyren) som jag är mitt uppe i
så jag har det bra trots att David åkt
och jag saknar honom.
Jättemycket.
Men det är så det ska va.

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!