Summa sidvisningar

söndag 14 december 2008

December 2008 i Minnet

kommer för alltid att var gospel musiken.
Finns inne i mitt huvud hela tiden, nynnar Haleluja, you are holy, en stjärna lyser så klart,,,,

Köper inga julklappar, går på stan och i affärer och bara njuter av alla fina ljus och dofter och ögonshoppar för fullt.
Har julpyntat minimalt, bara julgardiner, stjärnor, ljusstakar, röda dukar och lite änglar.
Dricker julglögg till tända ljus så fort tillfälle finns!

Vet inte vilken koncert som varit bäst, alla lika men ändå olika.
1 Vallösa var kyrkan full, och jag åkte med Tenoren dit.
2 Erikslund, stod på scen,och efteråt var det julbord
3 Två 30 minuters sång på gågatan med Snuggles fika emellan
4 Klosterkyrkan, också full och med extra nummer så den var extra lång. Till Anders efteråt hela kören,på mysstund tllsammans.
Och vi har en koncert kvar. På julafton!

Nu ska jag titta på Polarexpressen!
Mycket sevärd Julfilm!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!