Summa sidvisningar

torsdag 25 december 2008

Juldagsmorgon.....

är precis så tyst som den ska vara.
Var ute på första morgonrundan 08.45 och gick där vi alltid går på morgonen, runt ankdammen, och de enda som smyger runt denna morgon är de som har hundar.

Men på nästa runda fick jag även David med mig och vi gick hela Östergatan och då var vi inte ensamma mer.
Många flanerade där och njöt av lugnet.
Endast en affär var öppen, Onoff, för dem som längtar efter att shoppa....

Tredje rundan gick vi runt kyrkan, Ceasar har ganska full fart för sen är det dags för kvällsmat närvi kommer hem.Min lilla alltid hungriga vovve, har gått upp i vikt, hans husse tycke att han fått tjock rumpa och vägde honom igår... jo jo lite diet skadar nog inte, precis som för hans matte, efter dessa goda julmåltider.

Sista rundan går vi förbi Bäckahästen men tyvärr small någon en nyårsraket och sen vill Cesse bara hem. Slet sig från kopplet men lyder tack och lov kommandot "stanna" så jag fick snabbt på det igen. Resten av rundan slapp vi höra fler smällare.

Nu ska vi snart sova.
Lite glögg först bara :o)

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!