Summa sidvisningar

onsdag 7 januari 2009

Allt som vanligt igen

Blev fina dagar i Västra Götaland trots förkylning.
Kristian och jag var på Spansk restaurang och åt fisk.
Blev min juklapp från honom... Inte illa!
Kul att spendera lite tid med honom också, ha hade stora planer på att skärpa till sitt liv så jag hoppas verkligen de går bra för honom.

Hemresan var solig hela vägen och superkallt utanför bilen så det blev bara stopp för toabesök och varmt kaffe, och lite hundrunda förstås, men inte för många minuter ute inte...
När jag kom hem och stanna bilen här utanför för att packa ur den öppnade jag dörren och där stod körens tenor! log och sa hej! Som på beställning!
Han var verkligen den jag först ville träffa i Ystad!
Han tyckte synd om min vovve som åkt bil så långt och klappade om honom...!!

Idag har jag jobbat em och alltid är det så att man kommer in i det direkt och så känns det som man inte haft något ledigt alls, konstigt!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!