Summa sidvisningar

fredag 23 januari 2009

Livets resa

Ibland önskar jag spola tillbaka tiden och att jag aldrig mött dig
och ibland är jag så tacksam för din blick så jag inte längre vill vara fri
Du rör upp alla känslor som slumrat länge inom mig
och jag smälter, som smör i solsken, inuti

I Januaris kalla vntermörkret kan jag långa stunder drömma
inte bara natt utan även blunda när det är dag
försöker förstå och tyda alla tecken
Vill så gärna veta, vad betyder lilla jag?

Ibland önskar jag mig till sommarstränder långt bort
och ibland skulle jag vara överlycklig om jag fick vara riktigt nära dig
Det är detta som är Livets spännansde resa
och vem vet vart denna dag ska föra mig?

3 kommentarer:

Anonym sa...

test

Anonym sa...

Hej!
Nu tror jag det funkade eller hur?
Hoppas du är pigg i benen igen.
Lycka till hos vetrinären imorgon.
Vi har ändrade planer. Ingen resa till Uppsala och textilutställningen idag.
Inga barnbarn imorgon. Maria förkyld och hemma själv.
Ev ingen Jakob heller hit, förkylning och feber där.
Jag får lägga enegin på att väva istället.
Har pappa sagt att vi planerar komma till skåne den 5e och några dagar framåt. Ska du sjunga någonstanns då??
Skulle va spännande. Kanske kan vi gå ut och äta eller något annat ovanligt...
Fin dikt. Hur blev det med den där diktboken jag skulle få?
Och varorna du skulle skicka efter?
Ha en bra vecka:
Vi hörs. Kram

Anonym sa...

Jag har anmält prem på Hälsa och börjat med "energibalans"
Om du vill gå in på det och eev få ngt nytt tips så adressen
www.halsa.se
mitt inlogg-namn isis och lösen mina barns namn
Hej då igen



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!