Summa sidvisningar

tisdag 13 januari 2009

Idag- en klapp på axeln-dag

En -duktig du är Gunvor- dag! Så känns det ikväll... :o)
Har nämnligen haft lönesamtal med min lilla chef och verkligen blivit bekräftad för vad jag gör och tänker är helt rätt.
Fick beröm för min intuition och viktigheten av att följa den.
Hon gav mig också en stärkande puff att stå för mina ideer och genomföra dem.
Ja det var en givande stund verkligen!

Så mycket annat blev inte gjort idag... Helt slut när jag kommer hem, hamnar i soffan, fastnar där och efter promenad med Ceasar kl 20 är det bara att krypa ner och läsa, lyssna på karlavagnen, för någon energi till mer än det finns inte.

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!