Summa sidvisningar

fredag 2 januari 2009

Nyårsafton

satte jag mig i bilen med min vovve och körde 34 mil norrut med start hemifrån 13.30
Var redan då jätteförkyld och fick snyta mig och torka ögonen hela vägen. :o(

Första pausen i Glumslöv var till och med den full med dundrande i bakgrunden...
Ingenstans kommer man undan! På radio berättade en kille som gick ute med barnvagn om smällarna som förföljde honom, och att han kollat upp att för att få smälla före tolvslaget på nyårsaftons natt måste man ha tillstånd!
Men det finns visst inga konsekvenser av att inte ha det och smälla ändå!

Anlände till Borås i mörker och deras juslskyltnings ljus som hände hela affärsgatan genom gav mig lyckakänsla som att komma hem. men båda mina ungar är ju här så kanske inte så konstigt.
Hämtade David och tillsammans körde vi till Kristians pub där han var och städade och fick nyårskramar!

Vi hade planerat hämtpizza men ingestans var öppet kl 19 så det fick bli en grilladkyckling med sallad och bröd. Inte alls fel!

Hela kvällen kramade vi vår hund och försökte få honom att sova vidare varje gång det small.
Vi tittade först på Narnia 2 med hög volym och sedan en ny Batman film men då somna jag bort en stund, den var inte min i smak riktigt.

Så.. en relativt bra kväll trots allt!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!