Summa sidvisningar

fredag 2 januari 2009

Första dagen på 2009

nös jag i ett hela dan.

Ulrika sms'ade att hon var i Borås så vi bestämde fika.
Men som igår,var det inte öppet någonstans.
Så hon självbjöd sig hem till Hannele och Claudia och jag och David och Ceasar följde med som hemlig överraskning.
Kul! Vi hade kakor med oss och blev bjudna på te i köket. Har ju inte varit i deras lägenhet sen de flyttat in till stan så var kul att se. Efteråt körde jag till stationen och Ulrika åkte hem till Stockholm där hon bor numera.

Resten av dagen var jag nerbäddad, bara snyter mig och torkar ögenen.
David gick och hämta pizza. Så mumsigt!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!