Summa sidvisningar

fredag 2 januari 2009

David jobbar

idag och hade själv sin säng i natt så jag sov på bäddmadrass på golvet.
Inte speciellt bekvämt :o/
Dessutom behövde Cesse kissa halv 2 på natten så då gick vi ut i kylan och efteråt darrade han som ett asplöv en kvart.
Så fort David gått la jag mig i sängen och sov vidare till det ljusnat.

Näablod och tjockt svullet rött vänsteröga vaknade jag med.
Så ställde in promenad med Hannele och Claudia som jag bestämt igår och grävde mig fram i Davids kök istället.
Har diskat, tömt tomflaskor, kastat sopor, glas och papper med te-pauser och tv-tittande emellan.
När David kommer ska vi köra och handla lite, är tomt i kylen.

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!