Summa sidvisningar

söndag 4 januari 2009

Gomorron världen

Är härligt med obokad tid, att vakna, stänga ögonen och somna igen.
Förutom när min lilla vovve väcker mig, då skärper jag mig, klär på mig alla varma kläder jag har och segar ut i vinterkylan, för hans skull.
Sen efter lite varm nyponte och ett löst sudoku slumrar jag tillsammans med honom en stund igen.
Det är jul-lov de!

Flanerade en stund själv på knalleland igår, där finns alla affärer man kan önska :o)
Hittade 2 lila mattor till mitt sovrum men funderar fortfarande...
Köpte en randig stickad kofta på kappahl, kan inte visa den för det fungerar inte längre att lägga ut bilder på den här sajten, inte för mig allafall, den stänger ner då :o)

Idag ska jag träffa Claudia med hennes Anton och fika nånstans och sen Kristian när han sovit färdit efter sin jobbade natt.
Är en ljus dag idag med, kallt och sol -8 grader!!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!