Summa sidvisningar

söndag 15 maj 2011

18 maj

fyller ju mamma och jag år.
Vi har slutat fira det med kalas som förr och 7 sorters kakor och tårta.
Hade nog blivit sängliggande efter ett sånt kalas nu förtiden ;p av sockerchock!
Istället träffades vi idag på Olof Viktor och firade varandra.
Hade två härliga timmar i solen tillsammans!
Mest dyrt för pappa bara,,,,,
Åt en supergod laxmacka och drack latte.

Dessa underbara Skåne vyer är det när man är ute och kör på vägarna.
Var bara tvungen att stanna och trycka på "instagram appen" =) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!