Summa sidvisningar

tisdag 31 maj 2011

Biltur till Mellösa



Söndag morgon packade jag bilen med allt man behöver för en vecka hemifrån.
Körde norrut över Hörby Höör och Hässleholm viket är den tråkigaste väg jag vet.
Sedan efter Markaryd är det lättare att hitta fik och rastplatser och det behövs.
I Norrköping när jag hade en timme kvar var jag helt slut och pausade en lång stund liggande gräset.
8 timmar tog det innan jag var framme.
Trött men härligt att träffas och härligt sommarvarmt =)

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!