Summa sidvisningar

tisdag 17 maj 2011

Redan innan det börjat..


Just nu är det mycket på gång och jag försöker ta en dag i taget.
Om jag ska delta i allt som jag planerat in under veckan ser den ut så här

måndag general repetition i Vallösa
tisdag stick-kväll
onsdag födelsedag
torsdag konsert
fredag after work

Plus jobb, hundpromenader, akupunktur först och främst....

Om jag känner mig själv rätt kommer det inte att fungera.
Redan innan veckan ens börjat vet jag ju det inners inne.

På jobb är jag denna veckan med i ute gruppen och det betyder fm och lunch utomhus, som idag i ösregn...
Har sovit nu i em under filten och vet att stick kvällen får spenderas hemma trots att jag sagt att jag skulle komma till" Helsa på" men det går inte...
Är bara glad att jag orkar gå ut med Ceasar.

Onsdag ska vi på utflykt till stranden och jag frågade fint om jag kunde köra bil ner och erbjöd mig ta med mat och tält i bilen så underlättar jag för dem oxå lite.
Ska bjuda "negerbullar" på alla barnen och bokstavskex (sååå pedagogiskt) och special pedagogen kommer oxå ner dit och checkar av läget.

Sen är det akupunktur efter det vilket jag antagligen somnar ifrån då....

Inte planerat något för kvällen får se om det dyker upp något roligt födelsedagserbjudande =)

På torsdag är det vårens Riktiga Gospel Konsert för South Gospel Singers i Vallösa.
Jag har några gäster som kommer och det gör mig så glad!
Är mycket roligare att sjunga då när det finns någon som är där för min skull.

Fredag kväll -Äntligen!- Har jag bokat bord för 6 och fått ihop ett härligt litet gäng som inte kunde liksom jag vara med när resten av mina arbetskamrater var på Bryggeriet förra fredagen.
Lite kolleger som jag inte träffat på ett tag.
Ska bli gott och trevligt!!

Nu ska jag fixa mig en vegetarisk snitsel med lite grönsaker.
Kramar!!



Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!