Summa sidvisningar

onsdag 11 maj 2011

En dag mitt i veckan

Igår var det fyra väninnor som försökte stämma träff med mig. Helt otroligt. Så trevlig är jag inte...Sa nej tack till alla... Mådde inte bra efter jobb. Trött men kunde inte slappna av. Magen krångla utan uppenbar anledning. Tog en promenad med min stegräknare till viktväktarna. 5 veckor sen sist och brukar väga mig morgon inte kväll så resultatet var +11 hg.
Ja ja tar det lugnt pizza och mjukglass. ;) ett tag..

Idag tar jag en paus från omvärlden.
Efter att jag rundat ankdammen med Ceasar kröp jag ner igen och ringde min fsk.
Huvudet värker ,ryggen gör ont, sovit dåligt- drömde att jag var dålig på jobb och ville gå hem!
En egen privat healer hade varit perfekt just nu.

Imorgon är en annan dag. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!