Summa sidvisningar

onsdag 18 maj 2011

Födelsedag

Har idag haft en bra 54e födelsedag! På jobb blev jag gratulerad av både barn och kolleger med presenter och skönsång ;)
Vi i utegruppen hade lite avslutning nere på stranden, satte upp tältet och åt hamburgare. Kastade sten i havet och jag bjöd på negerbullar och bokstavskex och alla barnen samlades tätt intill mig ;)

När jag kom hem öppnade jag paket från Linda som jag fick av henne oxå på jobb eftersom hon gör praktik på Humlan.
Jättefina vinglas var det och cd från vår Tedkonsert. Och en wettex trasa med budskapet på som jag tycker så mycket om;
Dröm om framtiden
Minns gårdagen
Men lev idag

Solbritt kom med presenter igårkväll som jag öppna i morse.
En supersöt musikängel som var i en liten boklåda.
En mini bok till en speciell person ( jag)
Och ett glas fat med ängel på.

Mina vänner vet vad jag tycker om ;0)

På Facebook har jag fått 48 hälsningar.
Dessutom vykort och sms.

Nöjd. Gonatt! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!