Summa sidvisningar

tisdag 31 maj 2011

Vilodag



Måndag i Mellösa blev bara med promenader runt kvarteret.
Hela kroppen är mörbultad som efter en misshandel.
Så bara ett ta det lugnt i trädgården i sommarvärmen.
Ingrid och jag bytte kläder, hennes ligger och väntar på att hon ska gå ner i vikt och mina var för stora för mig.
Alltid lika kul =) Här har jag en klänning från Gudrun Sjöden på mig =)Och Ingrid har en grön tunika som hon fått av mig =)
De har byggt ett litet skuggdäck bakom huset där vi hängde uppe ett draperi, lite glaslyktor och vindspel sen drack vi kaffe där. Supermysigt !

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!