Summa sidvisningar

lördag 7 maj 2011

Janne Marika och Johan

tillsammans med mig och South Gospel Singers.
Torsdagkväll 5 maj 2011. Minne för livet.
Det var mer magsikt än med Sanna för jag tror Ted Gärdestad var med oss i Marsvinsholms kyrka.
Marika hade en helt fantastisk röst och Johan lät som Ted. Janne Shaffer spelade sin egen tolkning av Månen -gitarrsolo som han även spelade på Teds begravning.
Vi var med i två omgångar och sjöng med i totalt 6 av hans sånger.
Lycklig lycklig!






Efteråt när jag kom hem var det svårt att varva ner.
Upplevelser som denna är vad som ger livet guldkant.

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!