Summa sidvisningar

fredag 20 april 2012

Fredag

Redan på morgonen känns det att fredagen är en speciell dag. Även de åren jag gick hemma och var sjukskriven tyckte jag att fredagen kändes annorlunda.
Ikväll ska jag på tjej fest. Vi har så kul Eva Karin Eva och jag. Det ventileras verkligen allt på våra träffar. Ikväll är det hemma hos Karin så det är hon som fixar mat. Är så gott att äta borta och unna sig ett glas vin eller två.
Imorgon ska jag till Olof Viktor med två andra goda vänner. Solbritt och Ingrid.
Det är oxå trycket trevligt fast på ett annat vis.
Har olika vänner med olika betydelse i mitt liv.
Nu måste jag börja klä mig och fixa då jag ser pigg och trevlig ut.
Hörs!!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!