Summa sidvisningar

måndag 9 april 2012

Påsk


Fyra härliga lediga dagar.
Lite sol och lite regn.
Lite sol och värme och ganska mycket kyla.
men helt okey tycker jag nog ändå!
David kom med buss långfredag och jag jobbade eftermiddag på torsdagen så hann vila upp mig först och det var bra.
Startade med fika och smått handlade på Ikea med Ceasar i bilen.
Sen körde vi om McDonalds på hemvägen så blev en riktig utflyktsdag och Påsken kunde börja =)                                   



     Köpte nya färgglada kuddar till mitt stickhörn. Bort med alla svarta!

                                                                                     


Slog på stort som David kallade det och köpte tre sorters godis som inspirerade till att fotografera.

Påskafton körde vi hem till mormor och morfar och fortsatte med samma härliga påskkänsla där!
Starta med påsktårta och senare på kvällen påskbord med allt det tillhör i lagom små mängder.
Alldeles perfekt!Sov över så kunde för en gångs skull dricka ett glas vin till den goda maten.
På påskdagen hade pappa lammstek i ugnen och vi andra gick på en härlig solig men kall promenad i Simrishamn.


 Min fina pappa
 Min fina mamma
 Så tacksam att få vara bland dem jag älskar mest bara Kristian jag saknar....
 Härlig promenad på Påskdagen. Många ute och promenerade, antagligen för konsten.                                      

Lite vovvemys  =)


Nu ärvi hemma annandagen och fixar lite pappaershögar, cdskivs sortering, bloggning och dyl.
Sådana dagar behövs ju också =)






Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!