Summa sidvisningar

tisdag 17 april 2012

Tur i Oturen




                                                                                                                                                                                    Har haft lite knasig otur de senaste dagarna men det
mesta har ordnat sig igen  =)
Först var det felparkeringen i Malmö men det verkar som jag slipper betala. Har pratat med chefen på Ica Maxi och om jag hade ett kvitto som visar att jag varit där så kunde jag faxa det till parkeringsbolaget och böterna tas tillbaka. Bra va!

Sen satt jag i förrgår kväll och drack kaffe bredvid datorn på soffbordet.
Lyckades stöta till koppen så den rann ut över
soffbordet och på Ceasar så jag räddade naturligtvis min lille Tuss först och då hade kaffet hunnit rinna in under datorn.
Så när jag nästa morgon skulle kolla den fungerade inte tangentbordet som det skulle så jag kunde inte skriva mitt lösenord och kom inte in på den.


Skrev om det på Facebook och fick direkt tips från en tjej att hon hade köpt nytt tangentbord och kopplat till sin laptop efter en likadan olycka.
Så idag körde jag till ÖoB och köpte ett trådlös tangentbotd med trådlös mus till-299kr- som jag skriver på nu och det fungerar perfekt så det verkar inte som, om något annat har blivit förstör merän just tangenterna.
Och det blev ju iallafall betydligt billigare än att behöva köpa en helt ny dator!                                                                        






Nu ska jag ta mig till min säng och hoppas på en lång natts sömn.
Förra natten var jag vaken en gång i timmen, frös och hade jobbig värk i benen . Trodde nästan jag skulle bli sjuk men är mer ok än jag varit på länge.. =).
Har varit på yoga/meditation ikväll.
Var längesen sist men väldigt bra för min kropp och själ.


Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!