Summa sidvisningar

måndag 23 april 2012

Kickan och kocken

Har varit på barnteater idag på konstmuseet. Det är alltid kul när något utöver det vanliga är planerat. Men promenad från Erici och dit ner är mer än 2 km kanske 2,5. Jag går aldrig så långt och med två barn i händerna som drar.
Och sen hela vägen hem igen.

Har så ont i ben, höfter och armar!
Detta tog knäcken på mig...
Teatern? Jo den var bra för alla barn fick sjunga med. Lite hög decibel med 50 glada barn i en lokal förstås...

Och solig varm promenad. Och duktiga barn.
Bara jag som är gnällig...;(

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!