Summa sidvisningar

lördag 28 april 2012

Piggare mår bättre

Ett mått på att jag mår bättre är att under denna vecka lyckats träffa mina vänner under tre tillfällen!
Först var det ju till Olof Viktor i lördags,
sen i onsdags var jag hemma hos Christel och hennes Elma efter jobb och fick se så stor lilla tjejen blivit.

En helt underbar tjej som man blir alldeles varm i hjärtat av att träffa tillsammans med hennes mamma.
                                                                          Som gosade med mig och skrattade mot mig och tittade förundrat på Ceasar


Igår fredag var jag sedan hos Gunn som jag känt sedan jag började på fibromyalgi-föreningen 2001 och genast kände mer för än de andra. Som jag hållit kontakten med mer eller mindre dessa år.
Vi är båda tokiga i våra hundar och det är så mysigt att träffas.
Fikade på hennes inglasade balkong och hundarna sprang fram och tillbaka in och ut igen.
Hennes barnbarn kom med en hund och de passade en hund så vi hade 5 st runt fötterna.
Sen gick på promenad ner till reningsverket och ut mot lilleskog och allt var så varmt och skönt som det är på bilden!


Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!