Summa sidvisningar

onsdag 4 april 2012

....och fortsätter...

Inte min tid att må bra än... Efter helg med värktabletter och vila hade jag ny läsning måndag.
Ny låsning tisdag i andra sidan!
Och idag migrän på morgonen när jag vakna
Ringde och sjukanmälde mig kl 07.00 men kl 12.30 ringde Ann och var orolig för de hade inget hört. Trodde något hänt.. Skönt att veta att de bryr sig ;-)
Ska på akup kl 16.00. Hoppas på mirakel att må bra imorgon så jag kan jobba igen.
Vill inte gå här hemma och gny!
Men varenda rörelse är en plåga just nu.

Igår kl 15.30 ringde ett okänt nummer och när jag svara var det från öron mott. Bra hann jag tänka. Ny op tid i min tinning.
Är ju mer hudcancer som ska bort...
"du skulle varit här på operation kl 15" sa hon!
Ah nä, jag har inte fått kallelse, har väntat och funderat på att ringa i fråga om när...
"nähä?! Då får vi skicka en ny"
Okej.

Mellan 16-18 kom lilla familjen Wallin på besök.
Hade kakor med från Olof Viktor som vi dela i små bitar så man fick smaka alla.
Jag bjöd på min espresso naturligtvis
Pratade handarbete, Filippa visa sin fingerstickdocka, och promenerade runt ankdammen med Ceasar.
 Miranda höll lyckligt i kopplet.


Kändes jättegott inuti att ha dem här en stund Men hjälpte ingenting utanpå.

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!