Summa sidvisningar

lördag 9 maj 2009

Ännu en arbetsvecka

har gått i full fart! Med krismöten, ute timmar, gitarr- sångstund, och bara 6 veckor till midsommar och min semester. Helt otroligt!

Om jag kunde stanna tiden skulle jag göra det ett stenkast härifrån på mitt nya favoritställe...
ja ni vet; Espresso House har öppnat!

Jag hade planerat att vara den första att kliva in genom den dörren men då arbetade jag och efter jobb skulle jag till Simrishamn och byta till sommardäck: Där fick jag våfflor hos mamma och pappa så det var absolut också en bra eftermiddag men sen avslutade jag kvällen med en gratis! latte inne på E.H.
Så ljuvligt!

Idag lördag startade jag dagen med frukost där, gratis igen! och pratade med goa vänner och fick kramar av dagisbarn som också hittat dit.
Är inte så mycket som krävs för att göra mig lycklig!

I torsdags hade vi koncert i Mariakyrkan!
Hade tjatat på arbetskamrater, skickat sms till alla! vänner men endast en kom... min kära syster. Kändes skönt att ha henne vid min sida på hemvägen efteråt, när jag nästan exploderade av" joy and greatfulness"
Den bästa koncerten hittills, sa Peter, och det tycker jag känns bra och bryr mig inte vad andra säger.
Kunde inte somna på kvällen, hela jag var uppfylld av Guds härlighet!
Tack!

2 kommentarer:

yvonne sa...

jag är glad att jag fick va med ;)
kram Y

Anonym sa...

Hej Gunvor! Låter ju trevligt men jag fick inget sms så jag missade konserten. Men vi ses väl på fredag den 15 maj. Kram Anette



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!