Summa sidvisningar

torsdag 21 maj 2009

Espresso House :o)

En allt vanligare syn här och var i Ystad.... Espresso House muggar :o)
En latte på väg hem!

Är verkligen glad för att mitt favorit cafe kommit till Ystad.
Första dagen bjöd de på kaffe hela dagen!
Andra dagen bjöd de på frukost till alla!
Sen har jag varit där med kolleger och planerat inför personalfesten och ätit laxsmörgås.
Drack kaffe och kaka innan Y och jag åkte till Törringelund
Dessutom vandrar jag bara in och tar en chailatte när jag går förbi.
Det är ett indiskt te med kryddor som kanel, kardemumma, kryddnejlika som blandas med skummad baristamjölk. Helt underbart gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

en liten latte 33kr för 20cl.... ett annat kaffeställe med superlatte säljer stor på 40cl för 32. Förstår inte vad som är fantastiskt med att ta överpriser för samma saker.



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!