Summa sidvisningar

söndag 24 maj 2009

Söndag-vilodag

kan behövas idag förigår var allt annat än vilodag!
Fm spenderade jag mest i källaren och tvättade lakan till sonen. (Tycker om att tvätta!)
Sen körde jag till Göteborg och med David i mobilen skulle jag ta mig till centralatationen där han kom med tåget från Halmstad (var på grilfest i Halmstad över natten) men naturligtvis svängde jag fel och kom in i Tingstatunneln och fick svänga om efteråt men då var det vägarbete i tunneln på vägen tillbaka så det blev lite kö ett tag innan jag hittade rätt. puh!

Vi vandrade till Avenyn, solen sken, det dofta restauranger och värme, vilken sommar/semesterfeeling vi fick!!
Köpte lite nya sjalar :o) billiga naturligtvis (ingen dyr passion) och drack chailatte från Espresso House (självskrivet mål)
Härliga timmar!!!

Senarelämnade vi en trött hund i Davids lägenhet och körde först till Kristians pub och drack kaffe (och kramade sonen) och sen till biografen "Änglar och demoner" den var tvärbra! (som man säger här uppe) och den satt kvar i huvudet så det var svårt att somna efteråt.
Vovven blev hellycklig närvi kom hem så vi var ute mitt i natten och kissa honom.(23.30)

Idag har vi pantat Davids flaskor och burkar så kan vi festa på pizza ikväll :o)

Skrev jag att vi har haft fint och sol hela tiden??
Helt otroligt för att vara Borås, lite moln, men inget! regn!
Tackar vi för!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!