Summa sidvisningar

söndag 3 maj 2009

Ssta varma dagen på ett tag

sa de om idag på väderprognosen.
Jag blev uppringd av ett ex som ville vi skulle ta vara på dagen och ta en utflykt till Österlen tillsammans. Tyvärr försvann värmen snabbare än vad vi trott men ett utefika blev det ändå på Hylkegården.En promenad med Ceasar nere i Gislövs Hammar. Och tillbaka igen i Ystad middag på skogshyddan! Fläskfile med stekta potatisklyftor och coronsås! En trevlig em iallafall trots väderväxlingen.

I torsdagskväll hämtade jag David i Malmö på hans 24 årsdag.
Vi fika Chailatte och firade lite innan vi körde till Ystad.
(Först var jag naturligtvis på Ikea och köpte röda presenter til David)

Första maj kom kusinen och ville va med oss så vi såg på film och gamla musikvideos, åt gott och hade många roliga skrattstunder.

Andra maj kom mormor /morfar och vi åt prinsesstårta och kanelbullar och vandrade i Norra Promenaden och titta på alla Magnoliorna tillsammans alla 5. (Ceasarmedräknad :o)
På kvällen titta vi på "Förtrollad" bara David och jag och åt kebabpizza!

Idag följde Ceasar och jag David till tåget kl 10.08 och då var det en härlig mild morgon som ju sedan försvann.

Nu har jag ätit penicillin, 7 dagar av 10, så bihålorna gör inte ont mer och imorgon får jag komma till jobbet igen.
Halv 8 på Humlan.

Tack o hej, leverpastej!

1 kommentar:

Anonym sa...

tjänixen igen!Tränar nu att lämna kommentar på din blogg!Då är jag alltså hos Viktor och Kristina är en god påhejare.....det lät trots kylan igår som en varm och omtänksam utflykt,särskilt middagen lät URSMASKIG!!! Men HUR kan du fika FÖRST och SEN orka en sån jättemiddag......i såna lägen slår min mage helt bakut.....och gallan ska vi inte bara tala om nej....ja,det var bara en liten tanke......nu slutar jag med önskan om att du haft ne kul dag på Humlan! Ingrid!



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!