Summa sidvisningar

söndag 10 maj 2009

Har just läst sonens blogg om hans underbara fredagkväll och jag säger bara det att min lördagkväll blev allt annat än underbar!
Jösses, syrran drog mig till dansstället utanför Svedala, minns inte ens namnet just nu.
Har aldrig varit där och kommer aldrig åka dit igen heller.
Fulla folk från 20-60. Tjejer som killar ranglade runt.
INGEN bjöd upp mig och ärligt var det väl ingen jag ville bli uppbjuden av heller...
Syrran bjöd up och blev uppbjuden framför näsan på mig hela tiden. Jag var som osynlig.
Själv prövade jag 2 ggr för att hon tjatade på mig men fick nobben av båda :o(
Så när jag tittar i spegeln idag ser jag mig själv med andras ögon och har inget vidare självförtroende just nu.
Jag vet att många av mina vänner tycker om mig för den jag är. Det är ju inte det som gäller en sån kväll, det är ju bara skalet som ska passa karlarna där.
Lite mer urringat och kortare kjol hade kanske hjälpt men det är ju inte jag!
Måste lägga det bakom mig och tycka om vad jag ser i spegeln igen.
Men idag känns det inte så bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kära Gunvor!Det är med sorg i hjärtat jagl läserhos Viktor om dina taskiga erfarenheter av Törringelund dansställe.......såna trista karlar och dessutom FULLA!!!! Det har mycket sällan hänt mig när jag varit där..... antingen har stället sjunkit itolerans eller så var det en olycksalig kväll! Kanske musiken drog dit ett visst klientel...... för jag har bara upplevt NYKTRA DANSANTA TREVLIGAHERRAR I TÖRRINGELUND under nära nog 12 års flitigt dansande där.....själv är jag ALLTID nykter ju, men väljer orkestrar med STÖRSTA omsorg.....det KAN ha betydelse...för en RIKTIG BRA dansorkester VILL bra herrar dansa nyktra till..... jag förstår att det ALDRIG blir tillfrälle mer att bevisa motsatsen, men OM spelar THORLEIFS i Björka Loge den 5 juni....ja, det var lite kommentarer från en god vän som gillar DIG PRECIS SOM DU ÄR!!!!! KRAM! Ingrid.



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!