Summa sidvisningar

fredag 22 maj 2009

Kristi Himmelfärdsdag

blev en resdag förmig.
Känns skönt att packa in allt som skulle till Borås och få komma hemifrån några dagar.
Hemma upskattas ännu mer när man varit borta, tycker jag.
När jag kom fram höll David på att städa och röja i sin lägenhet så jag blev ute i trädgården i solen och drack en kopp kaffe där.
Han hade iaf städat sänghörnan där jag skulle sova, det var huvudsaken.

Idag fredag har han åkt till sin pappa på grillfest och jag har röjt i hans kök och hittat diskbänken igen. :p Åt lunch på knalleland i en Thai restaurang. Mycket gott. Men bäst var sällskapet...
Claudia och Ulrika mina goa tjejer som gav mig en glad stund och nya minnen. Love them!!

Imorgon... Göteborg!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!