Summa sidvisningar

lördag 18 juni 2011

Kvalitetstid med Miranda

Lillasyster Wallin hade växt till sig mycket sedan jag träffade henne i slutet på förra sommaren. Hona pratade hela tiden och med en liten underbart söt röst och supergullig dialekt. Lät inte alls som barnen på min förskola som jag är van vid.
På denna bilden satt vi i gräset.
Filippa hade en nyckelpiga i en burk och Miranda var bekymrad.
"vi måste säga till Filippa att hon släpper ut nykelpigan" sa hon och fortsatte "den får ju ingen frisk luft"


Miranda gilla
"Lilla hästen plopp,
red uti galopp,
backe upp och backe ner,
tills han inte orka mer,
till stallet gick han då,
mumsa havre i en vrå.
Nu ska hästen sova sött för nu är hästen trött"

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!